من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

چه چیزی لازم است که درباره ی صنعت چاپ بدانید؟

صنعت چاپ به دلیل خدمات مؤثری که با توجه به نیازهای گوناگون ارائه می شود، در نسل امروز از اهمیت بسیاری برخوردار است، اما در ضمن انجام هنر چاپ، شرایطی را نیز دنبال می کند. صنعت چاپ مجبور است کیفیت و شهرت خود را در بازار و از نگاه مشتریان حفظ کند. از این رو، برای اثربخشی بیشتر آنها باید بر اساس کار خود از شرایط خود پیروی کنند. اصطلاحاتی که شامل همه موارد موجود در آن است، مربوط به کیفیت کاغذ یا چاپ یا صحافی است. بنابراین، ما باید سعی کنیم آن را مهم تلقی کنیم و تمام تلاش خود را برای پیروی از آن به بهترین روش انجام دهیم.




چاپ روی کاغذ انجام می شود بنابراین نقش مهمی در روند چاپ دارد. شرکت های مختلفی وجود دارند که با توجه به نیاز زمان، انواع مختلفی از مقالات را استفاده می کنند. از کاغذهای سنگین در این صنعت برای ماندگاری بیشتر استفاده می شود و در کتاب نیز استفاده می شود. کتاب ها حاوی کاغذهای سنگین و سبک تر نیز مطابق نیاز هستند.

شرکت های چاپ از ثبت عکاسی که به عنوان Dylux نامیده می شود برای ساختن بلوزین استفاده می کنند. فرآیند بازیافت گوناگونی برای استفاده مجدد از کاغذ وجود دارد، همچنین از آنها از مات کردن برای درخشش کاغذ استفاده می کنند.

کار چاپ به صورت کپی انجام می شود. آنها سعی می کنند تصاویر و کلمات را درون نسخه محصور شده قرار دهند. سندی موجود است که از همه حرکات اطمینان می دهد. فقط کپی متن و کپی دوربین به عنوان نمونه ای از کار استفاده می شود،و فقط کپی متن برای طرح دسک تاپ ارسال می شود و کپی دوربین قالب چاپی تصویر است. از این رو، برای اطمینان از صحت و سقم، این سند به اثبات رسیده است تا از خطاها عاری شود.

مراحل چاپ بعد از این در مراحل مختلف انجام می شود. آماده ساختن که به فرآیند خاصی اشاره دارد که در آن کارمندان دستور چاپ اسناد را می دهند. همچنین دستور برای وارد کردن ترکیب رنگی مناسب از گرافیک برای استفاده در سند وجود دارد. در فرایند تولید یک فرایند چهار رنگ وجود دارد که در آن از ترکیب چهار رنگ برای تهیه تصاویر رنگی استفاده می شود که برای چاپ مناسب است. تراکم سنج، ابزاری برای بررسی تراکم جوهر نیز به منظور کارآمدتر کردن کار استفاده می شود. مرحله بعد، صحافی است که آخرین کاری است که باید انجام شود. اتصال، فرآیند چسباندن تمام ورق های سند با استفاده از نخ و چسب است.

ناشران برای اهداف صحافی از انواع مختلفی از روش اتصال استفاده می کنند. آنها برای اتصال مناسب از اتصال مناسب و زین استفاده می کنند. اتصال کامل با چسباندن تمام برگه های اسناد توسط یک پوشش سخت انجام می شود. از آنها در تهیه کتاب تلفنی استفاده می شود. اتصال زین چسب که نوعی از فرآیند اتصال است، شامل دوختن برگه های مختلف اسناد است. این ماده در اتصال به کتابهای نازک مجلات و پستی مستقیم استفاده می شود. اتصال مارپیچ نیز وجود دارد که با سوراخ کردن سوراخ های کنار کتاب و استفاده از نخ مارپیچ به منظور محکم کردن انجام می شود.


منبع : samedayprinting.com/blog/what-you-need-to-know-about-printing-industry.html
 

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.